Hide Filters
Filters
0
Sort by :
Filters
0
ARTENGO
ស្រោមជើងសម្រាប់វាយតែនីស RS 900 មានបីក្នុងមួយប្រអប់ - ប្រផេះ ខ្មៅ
8584594
4018227
$15,00
ពន្ធត្រូវបានបូកបញ្ចូល
Cannot ship to ()
Home Delivery
Within 48 HoursAvailable
Click & Collect
Pickup in store within 4 HoursThis product is currently unavailable for your region
សូមជ្រើសរើសទំហំជាមុន
ស្តុកតាមហាង
សម្រាប់អ្នកលេងកីឡាថេននីសដ៏ស្ទាត់ជំនាញកំពុងស្វែងរកស្រោមជើងដែលផ្តល់ជូននូវការទ្រទ្រង់ ប្រើប្រាស់បានយូរ និងផាសុកភាពកម្រិតខ្ពស់។
ស្រោមជើងក្រាស់ៗត្រូវបានឌីសាញឡើងសម្រាប់កីឡាដែលមានសាច់ក្រណាត់យឺតចំនួនពីរ ត្រូវបានប្រើប្រាស់ព័ទ្ធជុំវិញស្រោមជើងសម្រាប់ការទ្រទ្រង់ករណីលើកលែងមួយ និងផាសុកភាពកំឡុងពេលលេងនៅលើតារាង។លក់ជាប្រអប់ដែលមានចំនួន 3សម្រាប់។
Socks: 65.0% Cotton, 3.0% Elastane, 30.0% Polyamide, 2.0% Polyester
ស្រោមជើងក្រាស់ៗត្រូវបានឌីសាញឡើងសម្រាប់កីឡាដែលមានសាច់ក្រណាត់យឺតចំនួនពីរ ត្រូវបានប្រើប្រាស់ព័ទ្ធជុំវិញស្រោមជើងសម្រាប់ការទ្រទ្រង់ករណីលើកលែងមួយ និងផាសុកភាពកំឡុងពេលលេងនៅលើតារាង។លក់ជាប្រអប់ដែលមានចំនួន 3សម្រាប់។
Socks: 65.0% Cotton, 3.0% Elastane, 30.0% Polyamide, 2.0% Polyester
BENEFITS
ធន់នឹងការកកិត
សំណាញ់ក្រាស់ផ្តល់នូវភាពធន់នឹងភាពសឹករិចរិល។កាត់បន្ថយរមាស់
តំបន់កោងទន់ក្រាស់ និងភាពស្រទន់នៃកប្បាសសឹតរាបស្មើផ្តល់នូវផាសុកភាព។ តំបន់មានខ្យល់ចេញចូលការរក្សាលំនឹង
រឹតតឹងណែនជើងបានយ៉ាងល្អ។បន្ទះយឺតត្រូវបានដាក់ពាសពេញស្រោមជើង។TECHNICAL INFORMATIONS
ការគាំទ្រ
ស្រោមជើងដែលមានតំបន់បត់បែនទន់នៅផ្នែកខាងក្រោមប្រអប់ជើង ដើម្បីកាត់បន្ថយអាការៈពងជើង។
បន្ទះយឺតចំនួនពីរ ត្រូវបានបំពាក់នៅលើស្រោមជើង និងធ្វើឱ្យប្រអប់ជើងរបស់អ្នកទទួលបានការទ្រទ្រង់កាន់តែប្រសើរ ក៏ដូចជាផ្នែកកែងជើងផងដែរ។
បន្ទះយឺតចំនួនពីរ ត្រូវបានបំពាក់នៅលើស្រោមជើង និងធ្វើឱ្យប្រអប់ជើងរបស់អ្នកទទួលបានការទ្រទ្រង់កាន់តែប្រសើរ ក៏ដូចជាផ្នែកកែងជើងផងដែរ។
ការឌីសាញតាមបែបអាណាតូមី
ផ្នែកខាងស្តាំ និងឆ្វេងនៃប្រអប់ជើងនៃស្រោមជើងត្រូវបានបំពាក់ដើម្បីស័ក្តិសមនឹងទំហំប្រអប់ជើង។ តំបន់ខ្យល់ចេញចូល ត្រូវបានបំពាក់នៅលើស្រោមជើងប្រភេទនេះ ដើម្បីអាចឱ្យប្រអប់ជើងល្ហើយល្អ។
ផាសុកភាព
ផ្នែកខាងស្តាំ និងឆ្វេងនៃប្រអប់ជើងនៃស្រោមជើងត្រូវបានបំពាក់ដើម្បីស័ក្តិសមនឹងទំហំប្រអប់ជើង។ តំបន់កោងក្រាស់ និងស្រទន់ ដែលបង្កើនភាពជាប់បានយូរ និងផាសុកភាពនៅក្នុងតំបន់នោះ។
ភាពជាប់បានយូរ
យើងខ្ញុំបានគោរពទៅតាមបច្ចេកទេសផលិត ដោយពឹងផ្អែកទៅលើការធ្វើតេស្តនៅទីពិសោធន៍ និងការធ្វើតេស្តរយៈពេលយូរនៅលើតារាង ដើម្បីប្រៀបធៀបផលិតផលប្រភេទតែមួយ សម្រាប់ការប្រើប្រាស់ដូចគ្នា ដើម្បីបង្កើតបានជាការបង្កើតអាយុកាលនៃការប្រើប្រាស់របស់ផលិតផល។តាមរយៈការកត់ចំណាំចំណុចខ្សោយយើងអាចបង្កើនការឌីសាញរបស់ផលិតផលបានផងដែរ។វាអាចឱ្យយើងបង្កើនគុណភាពនៃការប្រើប្រាស់ពីរដង បើប្រៀបធៀបទៅនឹងផលិតផលតែមួយក្នុងប្រភេទកីឡាមួយនេះ។