Hide Filters
Filters 0
Sort by :
Filters 0
product-sticker-Voluminous
  • ហ្គេម Cornhole​ លេងបានភ្លាមៗ ដែលអាចបត់បាន
  • ហ្គេម Cornhole​ លេងបានភ្លាមៗ ដែលអាចបត់បាន
  • ហ្គេម Cornhole​ លេងបានភ្លាមៗ ដែលអាចបត់បាន
  • ហ្គេម Cornhole​ លេងបានភ្លាមៗ ដែលអាចបត់បាន
  • ហ្គេម Cornhole​ លេងបានភ្លាមៗ ដែលអាចបត់បាន
  • ហ្គេម Cornhole​ លេងបានភ្លាមៗ ដែលអាចបត់បាន
  • ហ្គេម Cornhole​ លេងបានភ្លាមៗ ដែលអាចបត់បាន
ហ្គេម Cornhole​ លេងបានភ្លាមៗ ដែលអាចបត់បាន
GEOLOGIC

ហ្គេម Cornhole​ លេងបានភ្លាមៗ ដែលអាចបត់បាន

8775679
$129,00
ពន្ធត្រូវបានបូកបញ្ចូល
product-sticker-Voluminous
  • ហ្គេម Cornhole​ លេងបានភ្លាមៗ ដែលអាចបត់បាន
  • ហ្គេម Cornhole​ លេងបានភ្លាមៗ ដែលអាចបត់បាន
  • ហ្គេម Cornhole​ លេងបានភ្លាមៗ ដែលអាចបត់បាន
  • ហ្គេម Cornhole​ លេងបានភ្លាមៗ ដែលអាចបត់បាន
  • ហ្គេម Cornhole​ លេងបានភ្លាមៗ ដែលអាចបត់បាន
  • ហ្គេម Cornhole​ លេងបានភ្លាមៗ ដែលអាចបត់បាន
  • ហ្គេម Cornhole​ លេងបានភ្លាមៗ ដែលអាចបត់បាន
ហ្គេម Cornhole​ លេងបានភ្លាមៗ ដែលអាចបត់បាន
ទំហំ:
ចំនួន

Home Delivery
Within 48 Hours
Available
Click & Collect
Pickup in store within 4 Hours
មកមើលហ្គេមគប់រន្ធសណ្ដែក ឬ Cornhole របស់យើងរួមមានក្តារមួយ ថង់សណ្តែកក្រហមចំនួនបួន និងថង់សណ្តែកខៀវចំនួនបួន ឈុតដែលត្រៀមរួចជាស្រេចនេះមានន័យថាអ្នកអាចលេងបានគ្រប់ទីកន្លែង គ្រប់ពេលវេលា

ទំហំ 50 x 90cm បន្ទះក្ដារ cornhole ងាយស្រួលយកតាមខ្លួនសម្រាប់អ្នកលេងពីរទៅបួននាក់គប់ទៅត្រង់ហើយរកពិន្ទុ 21 ដើម្បីឈ្នះហ្គេមCornhole គឺជាហ្គេមសប្បាយមួយសម្រាប់លេងនៅឯពិធីជប់លៀង

គ្រឹះ: 100.0% ឈើ; កាបូបយួរដៃ - ក្រណាត់: 100.0% ខ្សាច់; ថង់ឬកាបូបឬប្រដាប់ដាក់វត្ថុដែលមានដៃកាន់: 100.0% Polyester Resin

BENEFITS

សមត្ថភាពបង្រួមតូច

អ្នក​អាច​ទុក​ឈុតនេះ​នៅ​ក្នុង​ផ្នែកក្រោយ​រថយន្ត​របស់​អ្នក

ងាយស្រួលប្រើ

ហ្គេមដែលត្រៀមរួចជាស្រេចលេងបានភ្លាមៗ

TECHNICAL INFORMATIONS

វិមាត្រហ្គេម Cornhole

ទំហំនៃក្តាររអិលដែលមានជើងបត់៖50cm x 90cm x 5.5cm
ទំហំថង់៖13cm x 13cm

ហ្គេមដែលត្រៀមរួចជាស្រេចលេងបានភ្លាមៗ រួមមាន

ក្ដារឈើមួយ
ថង់ក្រហមចំនួនបួន
ថង់ពណ៌ខៀវចំនួនបួន

ចាប់ផ្តើមលេង!លក្ខខណ្ឌហ្គេម CORNHOLE

តម្រង់ទៅក្ដារហើយបោះថង់ដើម្បីទទួលបានពិន្ទុ 21!
អ្នកលេងអាចឈរចន្លោះពី 4 ទៅ 8 ម៉ែត្រពីក្តារអាស្រ័យលើកម្រិតនៃការលំបាកដែលចង់បាន
ក្រុមនីមួយៗ ប្តូរវេនបោះថង់ដាក់ក្តារនៅពេលដែលថង់ទាំងប្រាំបីត្រូវបានបោះចូលដល់ ជុំបញ្ចប់ ពិន្ទុត្រូវបានរាប់ការប្រកួតបន្តរហូតដល់ក្រុមមួយឈានដល់ 21 ពិន្ទុដើម្បីឈ្នះ

ការរាប់ពិន្ទុ

កុំបារម្ភ ច្បាប់រាប់ពិន្ទុគឺពិបាកពន្យល់ជាងធ្វើតាម
1. នៅពេលបោះថង់ទាំងប្រាំបី ក្រុមនីមួយៗរាប់ពិន្ទុរបស់ពួកគេ៖មួយពិន្ទុក្នុងមួយថង់នៅលើក្តារ និងបីពិន្ទុក្នុងមួយថង់ដែលចូលក្នុងរន្ធ2. ក្រុមដែលរកបានពិន្ទុច្រើនជាងគេក្នុងជុំមួយដកពិន្ទុក្រុមផ្សេងទៀតចេញពីខ្លួនរបស់ពួកគេ ហើយបន្ទាប់មកបន្ថែមចំនួននោះទៅពិន្ទុសរុបរបស់ពួកគេ
ឧទាហរណ៍៖ក្រុមក្រហមទទួលបានប្រាំមួយពិន្ទុក្រុមពណ៌ខៀវទទួលបានពីរពិន្ទុក្រុមក្រហមឈ្នះជុំហើយបន្ថែមបួនពិន្ទុទៅពិន្ទុរួមរបស់ពួកគេ