Hide Filters
Filters 0
Sort by :
Filters 0
product-sticker-Permanent price drop
  • សំបកកង់ភ្នំក្រឡារឹង All Terrain 9 Speed ទំហំ ២៧,៥x២,១០ / ETRTO ៥៤-៥៨៤
  • សំបកកង់ភ្នំក្រឡារឹង All Terrain 9 Speed ទំហំ ២៧,៥x២,១០ / ETRTO ៥៤-៥៨៤
  • សំបកកង់ភ្នំក្រឡារឹង All Terrain 9 Speed ទំហំ ២៧,៥x២,១០ / ETRTO ៥៤-៥៨៤
  • សំបកកង់ភ្នំក្រឡារឹង All Terrain 9 Speed ទំហំ ២៧,៥x២,១០ / ETRTO ៥៤-៥៨៤
សំបកកង់ភ្នំក្រឡារឹង All Terrain 9 Speed ទំហំ ២៧,៥x២,១០ / ETRTO ៥៤-៥៨៤
ROCKRIDER

សំបកកង់ភ្នំក្រឡារឹង All Terrain 9 Speed ទំហំ ២៧,៥x២,១០ / ETRTO ៥៤-៥៨៤

8328427
$31,00
$25,00
-19%
ពន្ធត្រូវបានបូកបញ្ចូល
product-sticker-Permanent price drop
  • សំបកកង់ភ្នំក្រឡារឹង All Terrain 9 Speed ទំហំ ២៧,៥x២,១០ / ETRTO ៥៤-៥៨៤
  • សំបកកង់ភ្នំក្រឡារឹង All Terrain 9 Speed ទំហំ ២៧,៥x២,១០ / ETRTO ៥៤-៥៨៤
  • សំបកកង់ភ្នំក្រឡារឹង All Terrain 9 Speed ទំហំ ២៧,៥x២,១០ / ETRTO ៥៤-៥៨៤
  • សំបកកង់ភ្នំក្រឡារឹង All Terrain 9 Speed ទំហំ ២៧,៥x២,១០ / ETRTO ៥៤-៥៨៤
សំបកកង់ភ្នំក្រឡារឹង All Terrain 9 Speed ទំហំ ២៧,៥x២,១០ / ETRTO ៥៤-៥៨៤
ទំហំ:
ចំនួន

Home Delivery
Within 48 Hours
Available
Click & Collect
Pickup in store within 4 Hours


គុណភាពដ៏ល្អក្នុងតម្លៃដ៏អស្ចារ្យ។

ភ្នាស: 20.0% កៅស៊ូសំយោគ, 80.0% ជ័រកៅស៊ូធម្មជាតិ

BENEFITS

ការចុះសំរុង

សម្រាប់ពោះវៀន និងកង់ទំហំ ២៧,៥"។

ទំនាញ

ភាពស្អិតជាប់ដ៏ល្អឥតខ្ចោះទៅលើគ្រប់ប្រភេទផ្លូវជាមួយនឹងក្បាលឡោស៊ីរាងអក្សរ V។

ធន់នឹងការបង្ហូរ

ផ្ទៃចំហៀង Light Skinwall, ក្រឡាទន់ និង ៦០ TPI សម្រាប់ការជិះដែលកាន់តែមានផាសុកភាព។

ប្រសិទ្ធភាព

ទទឹង (២,១០) និងក្បាលឡោស៊ីទម្រង់ទាបផ្តល់នូវគុណភាពដ៏ល្អ។

ទម្ងន់

ក្រឡាទន់ ៨៤៥ ក្រ។

មិនជ្រាបទឹក

ការដំឡើងសំបកកង់ដែលគ្មានពោះវៀនតម្រូវឱ្យប្រើកាវ។

Instructions


TECHNICAL INFORMATIONS

របៀបវាស់ស្ទង់កម្រិតសឹកនៃសំបកកង់

ដើម្បីវាស់ភាពសឹករបស់សំបកកង់របស់អ្នក និងដើម្បីដឹងថានៅពេលណាចាំបាច់ត្រូវផ្លាស់ប្តូរ លោកអ្នកត្រូវពិនិត្យមើលក្រឡាកង់។ ក្រឡាកង់ប៉ះជាមួយនឹងដីដែលអ្នកជិះកង់លើ ហើយដូច្នេះធ្វើអោយប្រសិទ្ធភាពប្រើប្រាស់សំបកកង់កាន់តែធ្លាក់ចុះ។
សំបកកង់ត្រូវការផ្លាស់ប្តូរនៅពេលដែលក្រឡាកណ្តាលសឹករាបស្មើទៅនឹងក្រឡាចំហៀង។

របៀបដោះសំបកកង់ចេញ

ដើម្បីដោះសំបកកង់ចេញ បន្ធូខ្យល់ចេញពីពោះវៀនរហូតដល់អស់ខ្យល់។
នៅពេលបន្ធូរួច ប្រើប្រាស់ប្រដាប់គាស់សំបកកង់ដើម្បីដោះសំបកកង់ចេញពីយ៉ាន់។

របៀបដាក់សំបកកង់

ដើម្បីដាក់សំបកកង់ចូលវិញ ដាក់ជ្រុងម្ខាងនៃសំបកកង់ចូលទៅក្នុងបាតយ៉ាន់។ បន្ទាប់មក បូមខ្យល់ទៅក្នុងពោះវៀនកង់ប្រហែល 30% មុននឹងដាក់វាចូលទៅក្នុងសំបកកង់ (បូមខ្យល់បញ្ចូលជាមុនអាចកាត់បន្ថយកុំអោយពោះវៀនខ្ជឹប)។ បន្ទាប់មកសូមបញ្ចូលជ្រុងម្ខាងទៀតនៃសំបកកង់ទៅក្នុងយ៉ាន់ដោយចាប់ផ្តើមលើជ្រុងដែលនៅទល់មុខវ៉ាល់មុនគេ។ មុននឹងបូមខ្យល់ក្នុងពោះវៀនកង់ សូមត្រួតពិនិត្យដើម្បីធានាថាមិនខ្ចឹបនៅចន្លោះសំបកកង់និងយ៉ាន់ឡើយ។

របៀបបូមខ្យល់សំបកកង់អោយបានត្រឹមត្រូវ

បូមខ្យល់ចូលសំបកកង់ដោយប្រុងប្រយ័ត្ន។ សំពាធដែលត្រូវបានណែនាំគឺបង្ហាញនៅលើផ្នែកចំហៀងសំបកកង់ និងនៅក្នុងសេចក្តីណែនាំពីផលិតផលរបស់វា (ដែលអាចរកបាននៅលើប្រព័ន្ធអនឡាញ)។ មុននឹងជិះចេញក្រៅម្តងៗ ត្រូវប្រាកដថាសំបកកង់របស់អ្នកមានសំពាធសមស្របសម្រាប់ការជិះរបស់អ្នក។

ដំបូន្មានពីអ្នកជំនាញ

នៅពេលសប់ខ្យល់សំបកកង់ ត្រូវប្រាកដថាអ្នកសប់ខ្យល់ក្នុងសំពាធសមស្របសម្រាប់ប្រភេទផ្លូវដែលអ្នកនឹងជិះ ជាពិសេសអាកាសធាតុ។ នៅពេលជិះក្នុងអាកាសធាតុភ្លៀង បន្ថយសំពាធខ្យល់ក្នុងសំបកកង់ដើម្បីបង្កើននូវប្រសិទ្ធភាពប្រើប្រាស់របស់សំបកកង់។ ម៉្យាងវិញទៀត នៅពេលជិះក្នុងអាកាសធាតុក្តៅស្ងួត លោកអ្នកអាចបង្កើនសំពាធដើម្បីប្រសិទ្ធភាពមុខងាររបស់វា។

សំបកកង់ Tubeless Ready

សំបកកង់នេះក៏អាចត្រូវបានប្រើជាសំបកកង់គ្មានពោះវៀន (មិនមានពោះវៀនខាងក្នុង) នៅពេលត្រូវបានបំពាក់ទៅនឹងយ៉ាន់គ្មានពោះវៀន។ លាបកាវបិទកង់គ្មានពោះវៀនពិសេសដើម្បីកាត់បន្ថយហានិភ័យនៃការមុតធ្លាយនិងបង្កើនភាពតឹងនៃខ្យល់។ និយមប្រើម៉ាស៊ីនបង្ហាប់ឬស្នប់សម្ពាធខ្ពស់ដើម្បីសប់សំបកគ្មានពោះវៀន។ សំបកកង់ Tubeless Ready ផ្តល់ភាពស្អិតជាប់និងផ្តល់ជូននូវភាពងាយល្អដាច់គេ។