តើកម្រាលនេះជួយជម្រុញការអភិវឌ្ឍខួរក្បាលកូនរបស់អ្នកយ៉ាងដូចម្តេច?
វាជយយឲ្យក្មេងមានញាណធ្វើចលនាបានគ្រប់គ្រាន់ដើម្បីបង្កើនការយល់ដឹងពេលធ្វើចលនា ការយល់ដឹងពេលធ្វើចលនាពិតជាសំខាន់ក្នុងការទទួលបាននូវការវិវឌ្ឍផ្នែកខួរក្បាល។កម្រាលនេះជួយឲ្យពួកគេធ្វើចលនាទាំងនេះបានយ៉ាងមានសុវត្ថិភាព។ធ្វើដូចនេះ កម្រាលជួយអភិវឌ្ឍខួរក្បាលកូនរបស់អ្នក។ ផលិតផលអនុម័តដោយអ្នកជំនាញផ្នែកចលនា
ដំណាក់កាលសំខាន់ៗនៃការអភិវឌ្ឍលំនឹងខ្លាំង
ក្មេងក្រោមអាយុ៤ឆ្នាំត្រូវតែរៀនពីរបៀបគ្រប់គ្រងរាងកាយនិងចលនារបស់ពួកគេនៅគ្រប់ទិសដោយដើរយឺតៗទៅមុខដោយជើងទាំង២។នៅអាយុ ៤ឆ្នាំ ក្មេងអាចដើរដាក់ជើងមួយមុខជើងមួយទៀតនោះលើផ្លូវដែលមានប្រវែងយ៉ាងហោចណាស់ធំជាងមួយជំហានកន្លះ។នៅអាយុ៦ឆ្នាំ ក្មេងអាចដើរដោយប្រើជើងមុខជើងម្ខាងទៀតដោយផ្ទាល់ ពីកែងជើងដល់ម្រាមជើង លើផ្លូវធំប៉ុនជំហានដែលគេបោះបាន។
ការវិវឌ្ឍផ្នែកចលនា:
ការអភិវឌ្ឍផ្នែកចលនាអាស្រ័យលើការគួបផ្សំនិងហ្សែន ជំនាញខាងធ្វចលនា និងសមត្ថភាពខួរក្បាល។ផលិតផលមួយអាចមានផលលើការអភិវឌ្ឍផ្នែកចលនារបស់ក្មេងបើសិនជាវាទ្រទ្រង់នូវជំនាញផ្នែកចលនារបស់ពួកគេ។មានគំនិតមួយចំនួនទៅកាន់ជំនាញផ្នែកធ្វើចលនា: ផែនទីរាងកាយ សហការដ៏ខ្លាំង លំនឹង សហការរវាងដៃនិងភ្នែក ជំនាញធ្វើចលនាល្អ និងការយល់ដឹងពីពេលវេលានិងកន្លែង។
ផែនទីនៃរាងកាយ
ផែនទីរាងកាយសំដៅលើការយល់ដឹងលើរាងកាយ ដែលអាចឲ្យពួកគេទទួលបាននូវការធ្វើចលនានិងអភិវឌ្ឍការយល់ដឹងខ្លួនឯង។វាកើតឡើងអាស្រ័យលើញាណនិងសកម្មភាព ("រាងកាយដែលមានអារម្មណ៏ ធ្វើចលនា") មុនពេលដាក់តំណាងនិងពិពណ៌នាថាជា ("ការតំណាងផ្នែករាងកាយ " ការគូររូបមនុស្ស)។ ក្មេងកាន់តែធ្វើចលនា ពួកគេកាន់តែធ្វើឲ្យផែនតីនៃរាងកាយប្រសើរ ហើយកាន់តែធ្វើចលនាបានប្រសើរជាងមុន។
ការសហការរវាងដៃនិងភ្នែក
ការសហការរវាងដៃនិងភ្នែករួមបញ្ចូលសកម្មភាពដែលជួយតម្រង់នូវអ្វីដែលប្រើគ្រប់រឺផ្នែកខ្លះនៃរាងកាយ។ក្មេងៗវិវឌ្ឍជំនាញនេះដោយដាក់ផែនទីនូវផ្លូវហើយប្រើដៃនិងជើងដើម្បីតម្រង់ទៅរបស់ធំៗនៅឯគោលដៅធំៗ។បន្ទាប់មករបស់និងទិសដៅបានក្លាយទៅជាតូចទៅៗរហូតដល់ពួកគេមានការប្រើម្រាមដៃចាប់បានល្អ: ការលេងព្យាណូ ចងអង្កាំ និងសសេរ។
ការយល់ដឹងពីពេលវេលានិងកន្លែង។
ការយល់ដឹងពីពេលនិងកន្លែងរួមបញ្ចូលទាំងអស់ដែលទាក់ទងនិងការយល់ពីខ្លួនឯងរបស់ក្មេងនៅក្នុងពេលវេលា (មុន/ក្រោយ សកម្មភាពជួនគ្នា ថ្ងៃ/យប់ រដូវកាល ជាដើម) និងទីកន្លែង (នៅខាងមុខ /ពីក្រោយ លើ/ក្រោម
ស្តាំ/ឆ្វេង ជាដើម)