Hide Filters
Filters 0
Sort by :
Filters 0
  • ត្រាមប៉ូលីនខ្នាតតូច សម្រាប់កុមារ
  • ត្រាមប៉ូលីនខ្នាតតូច សម្រាប់កុមារ
  • ត្រាមប៉ូលីនខ្នាតតូច សម្រាប់កុមារ
  • ត្រាមប៉ូលីនខ្នាតតូច សម្រាប់កុមារ
  • ត្រាមប៉ូលីនខ្នាតតូច សម្រាប់កុមារ
ត្រាមប៉ូលីនខ្នាតតូច សម្រាប់កុមារ
DOMYOS

ត្រាមប៉ូលីនខ្នាតតូច សម្រាប់កុមារ

8753805
$49,00
ពន្ធត្រូវបានបូកបញ្ចូល
  • ត្រាមប៉ូលីនខ្នាតតូច សម្រាប់កុមារ
  • ត្រាមប៉ូលីនខ្នាតតូច សម្រាប់កុមារ
  • ត្រាមប៉ូលីនខ្នាតតូច សម្រាប់កុមារ
  • ត្រាមប៉ូលីនខ្នាតតូច សម្រាប់កុមារ
  • ត្រាមប៉ូលីនខ្នាតតូច សម្រាប់កុមារ
ត្រាមប៉ូលីនខ្នាតតូច សម្រាប់កុមារ
ទំហំ:
ចំនួន

Home Delivery
Within 48 Hours
Available
Click & Collect
Pickup in store within 4 Hours
ក្រុមអ្នករចនាផលិតផលជីមយើងខ្ញុំបានបង្កើតត្រាំប៉ូលីននេះដើម្បីជួយអភិវឌ្ឍន៏ចលនាកូនរបស់អ្នកនិងឯករាជ្យជាងមុន។

កំរិតនៃការស្ទុះលោតវិញត្រូវបានរចនាឡើងដូច្នេះកូនអ្នកអាចលោតបានយ៉ាងមានសុវត្ថិភាព។

គ្រោង: 100.0% ដែកថែប; ក្រណាត់: 100.0% Polypropylene

; ស្រោមការពារ: 50.0% Polyester, 50.0% Polyethylene

; ពពុះ: 100.0% Polyethylene

BENEFITS

ការពារការប៉ះទង្គិច

ស៊ុមត្រូវបានស្រោបដោយហ្វូមកម្រាស់ 20 មម។

សមត្ថភាពបង្រួមតូច

ផលិតផលអាចដោះចេញបានទាំងស្រុង។

Instructions


TECHNICAL INFORMATIONS

ដំណាក់កាលនៃការឈានទៅដល់ការទប់លំនឹង

កុមារដែលមានអាយុក្រោម 4 ឆ្នាំត្រូវរៀនពីរបៀបគ្រប់គ្រងរាងកាយរបស់ពួកគេ និងផ្លាស់ទីក្នុងទិសដៅណាមួយដែលបានផ្តល់ឱ្យ បន្ទាប់មកកែលម្អចលនារបស់ពួកគេបន្តិចម្តងៗ ខណៈពេលដែលផ្លាស់ទីជើងរបស់ពួកគេទៅម្ខាងនៅអាយុ 4 ឆ្នាំ ក្មេងៗអាចដើរបានដោយប្រើជើងម្ខាងបោះទៅមុខជើងម្ខាងទៀតនៅលើធ្នឹមដែលមានទំហំធំជាងជើងរបស់ពួកគេមួយដងកន្លះ
នៅអាយុ ៦ ឆ្នាំ ក្មេងៗអាចដើរបានដោយប្រើជើងម្ខាងបោះទៅមុខជើងម្ខាងទៀតនៅលើធ្នឹមដែលមានទំហំយ៉ាងហោចណាស់ប៉ុនជើងរបស់ពួកគេ។

ការអភិវឌ្ឍចលនា:

ការអភិវឌ្ឍចលនារបស់ក្មេងមានមូលដ្ឋានទាក់ទងនិងចលនា ហ្សែន និងចិត្តរបស់ពួកគេ។ផលិតផលមួយអាចមានឥទ្ធិពលលើការអភិវឌ្ឍចលនារបស់ក្មេងបើសិនជាវាធ្វើការខាងផ្នែកចលនា។ផ្នែកចលនានេះមានសមាសធាតុមួយចំនួនធំ: ការដឹងពីរាងកាយខ្លួន ការសម្របសម្រួលខ្លាំង លំនឹង ការសម្របរវាងដៃនិងភ្នែក ជំនាញខាងធ្វើចលនា និង ការដឹងទីកន្លែងនិងពេលវេលា។

ការដឹងពីរាងកាយខ្លួន

ការដឹងពីរាងកាយខ្លួនគឺជាការតំណាងដែលក្មេងមានលើរាងកាយរបស់គេ ដែលអនុញ្ញាតិគេឲ្យមានការទទួលបានជាងមុនទាក់ទិននិងកាយវិការ និងការយល់ដឹងរាងកាយពួកគេ ហើយទូទៅជាងនេះ យល់ដឹងពីខ្លួនឯង។វាមុនដំបូងចេញមកពីញាណ និងសកម្មភាព ("រាងកាយមានអារម្មណ៏ រាងកាយធ្វើសកម្មភាព") ("រាងកាយតំណាង ", ដែលជាការគូររាងបុរស)។
ក្មេងកាន់តែចេញសកម្មភាព គេកាន់តែធ្វើឲ្យការដឹងពីរាងកាយខ្លួនប្រសើរ ហើយចេញសកម្មភាពមកវិញកាន់តែប្រសើរ។

ការគ្រប់គ្រងចលនាភ្នែក

ការសហការរវាងដៃនិងភ្នែករួមបញ្ចូលសកម្មភាពដែលជួយតម្រង់នូវអ្វីដែលប្រើគ្រប់រឺផ្នែកខ្លះនៃរាងកាយសម្រាប់កុមារដែលក្មេងបំផុត ការដើរតាមផ្លូវតូចៗបន្ទាប់មកតម្រង់រករបស់ដែលធំនិងគោលដៅដែលធំដោយប្រើដៃ ជើងហើយបន្ទាប់មកទទួលបាននូវភាពច្បាស់លាស់នូវការគ្រប់គ្រងដ៏ប្រសើរដោយប្រើម្រាមដៃ: ការគោះ ចងខ្សែ សសេរ។

ការវិវឌ្ឍការយល់នូវទីកន្លែងនិងពេលវេលា

ការវិវឌ្ឍការយល់នូវទីកន្លែងនិងពេលវេលារួមបញ្ចូលគ្រប់យ៉ាងទាក់ទងនិងការយល់ដឹងពីពេលរបស់ក្មេង (មុន/ក្រោយ សកម្មភាពជាប្រចាំ ថ្ងៃ/យប់ រដូវ ជាដើម។) និងទីកន្លែង (នៅមុខ/ពីក្រោយ លើ/ក្រោម ស្តាំ/ឆ្វេង ល

ពត៌មានរបស់អ្នកប្រើប្រាស់:

សូមកុំទុកវានៅលើកម្រាលអិដ្ឋដោយផ្ទាល់ ប៉ុន្តែត្រូវជ្រើសរើសកម្រាលការពារដើម្បីកុំអោយខូចកម្រាលអិដ្ឋរបស់អ្នក